Povestea noastra

Marca „Primii Pasi” a fost lansata in anul 2000 pe piata romaneasca din dorinta de a oferi produse pentru copii de inalta calitate si la preturi accesibile, fiind pina in prezent unica marca nationala de puericultura. Daca la inceput gama numara numai 35 de articole, astazi sortimentatia s-a diversificat la peste 1000 de produse, acoperind urmatoarele categorii:

  1. Puericultura mica: biberoane, tetine, suzete, inele dentitie, canute, boluri, perii, articole pentru igiena, baie si mame, alte accesorii.
  2. Puericultura mare: carucioare, fotolii auto, scaune de luat masa, patuturi pt copii, premergatoare, centre de joaca, leagane, saritoare, triciclete, etc.
  3. Puericultura electronica: babyphone, sterilizatoare electrice cu aburi, incalzitoare biberon / hrana, pompa san electrica, mixere
  4. Jucarii bebelusi, carusele muzicale pentru patut
  5. Imbracaminte nou-nascuti si copii 0-14 ani
  6. Incaltaminte nou-nascuti si copii

Toate produsele de mai sus sunt conforme cu normele europene de calitate si siguranta, fiind printre cele mai bine clasate din punct de vedere al raportului calitate-pret. Misiunea noastra este de diversifica in continuare sortimentatia si a oferi copiilor din Romania tot ce este mai bun pentru o crestere sanatoasa si armonioasa.

De ce să alegi Primii Pasi?

Ce ne diferențiază, valori și viziune!

Experienta pe piata

Cu o istorie de peste 20 de ani pe piata romaneasca, brandul "Primii Pasi" a demonstrat constanta si incredere in furnizarea de produse pentru copii.

Diversitatea gamei de produse

Portofoliul diversificat al brandului, care cuprinde peste 1000 de produse, asigura ca gasesti tot ceea ce ai nevoie pentru copilul tau intr-un singur loc

Norme europene de calitate si siguranta

Faptul ca toate produsele sunt conforme cu normele europene de calitate si siguranta este un aspect esential pentru parinti. Aceasta inseamna ca produsele sunt testate si evaluate pentru a se asigura ca sunt sigure si potrivite pentru copii.

Accesibilitate financiara

"Primii Pasi" se mandreste cu oferirea de produse de inalta calitate la preturi accesibile. Pentru parintii care cauta sa economiseasca fara a compromite calitatea, acest aspect poate fi extrem de atragator.

Unicitatea ca marca nationala

Faptul ca "Primii Pasi" este singura marca nationala de puericultura din Romania poate fi un argument puternic pentru sustinerea productiei locale si a economiei.

Angajament fata de dezvoltarea sanatoasa a copiilor

Misiunea declarata a brandului de a oferi copiilor din Romania tot ce este mai bun pentru o crestere sanatoasa si armonioasa indica un angajament profund fata de bunastarea copiilor si familiilor lor

Cele mai căutate categorii

Alimentație (108)

Camera bebe (123)

Cărucioare (5)

Gravide și proaspete mămici (5)

Hăinuțe și încălțăminte (532)

Igienă și sănătate (32)

Joacă și activități (26)

La plimbare (10)